productie litere si firme luminoase
productie litere si firme luminoase

Informatii si Sugestii despre Reclame si Firme Luminoase

Imi permit sa va ofer cateva sugestii personale, impreuna cu cateva informatii  care, de-alungul timpului am observat ca sunt utile de stiut.

 

  • Pentru obtinerea autorizatiei se parcurg 3 etape (fiecare avand cate un termen legal) : 

  1. Obtinerea Certificatului de Urbanism
  2. Obtinerea avizelor solicitate prin intermediul Certificatului de Urbanism
  3. Obtinerea Autorizatiei de Construire

 

  • Productia firmei luminoase este realizata de un Atelier de Productie, iar serviciile de proiectare si autorizare  sunt realizate de un Birou de Arhitectura de Urbanism. Fiind doua entitati separate, costurile acestora vor fi separate 

 

  • Firma producatoare sa aiba sediul in localitate  – este important si  foarte recomandabil,  deoarece sunt cateva etape preliminare in care locatia, designul, distanta de vizualizare, bugetul recomandabil, dimensiunea reclamei,  acestea si eventual si altele trebuie discutate impreuna cu persoana care se va ocupa de proiect – la locatie. Sunt detalii care pot face diferenta intre un buget partial irosit si un proiect fiabil, care sa va aduca cu adevarat clienti.

 

  • Pentru procesul de productie al reclamei, in functie de proiect, este necesara o grafica/ design in format vectorial (Corel). Daca nu il aveti, se poate realiza bineanteles, dar poate atrage costuri suplimentare

 

  • Nu urmariti sa gasiti pretul cel mai mic !    Un  pret mai mic ofertat, nu inseamna intotdeauna  un profit mai mic pentru cel care il propune..De obicei este invers, un pret foarte mic ascunde vicii de productie- fie in privinta materialelor, fie in privinta executiei.

 

  • Mult mai bine, in cazul in care nu exista un buget mai consistent, limitati-va la un proiect mai simplu, fara accesorii scumpe (gen iluminare- aproximativ 40% din costul total de productie), care insa sa-si indeplineasca scopul (dimensiunea recomandabila etc.), dar totusi un proiect realizat cu materiale de calitate, durabile (am intalnit multe cazuri in care, respectivul semn s-a adeverit a fi suficient de bun sa nu mai fie nevoie inlocuirea lui vreodata cu altceva.. ) 

 

  • Reclama este sufletul comerțului..   sa nu uitam !  Nu va faceți ” o firma luminoasa.”   Înainte de a lua decizia realizării unui semn publicitar, țineți cont de faptul ca acesta va fi cartea dvs. de vizita în ochii publicului și al potențialilor clienți – felul cum arata, asa va va percepe lumea. Iar la fel ca orice alta investiție va trebui amortizat și va trebui sa își justifice cheltuiala prin clienții pe care ii va atrage.   Un mic studiu de marketing, luând în considerare în același timp și sugestiile de aici , va va fi foarte folositor.

 

  • In final, poate cel mai important  lucru care ar trebui avut în vedere este faptul ca soluția,  și nu obiectul în sine este ceea ce trebuie sa urmăriți sa găsiți. Cu alte cuvinte, mai bine sa cereți cât mai multe păreri despre proiectul dvs, sa le centralizați și sa stabiliți ce se potrivește cel mai bine pentru situația data, în bugetul alocat,  decât sa zicem, sa găsiți prețul cel mai mic de pe piața pentru un design pripit care, poate, la prima vedere vi s-a părut foarte frumos.

 

Dacă vi s-au părut utile informațiile de aici, va așteptăm comentariile și va mulțumim pentru eventuala recomandare a blog-ului nostru.