Litere 3D din aluminiu, iluminate LED
Lucrul inedit la aceasta lucrare este ‘pata de culoare’ reprezentata de logo, un design aparte ce a necesitat multa munca grafica pentru separarea culorilor, astfel încât sa poată fi făcut din folie colorata. Probabil ca oricine altcineva nu s-ar fi încumetat sa facă acest lucru din moment ce este mult mai simplu sa printezi/ imprimi digital acel design pe o bucata de plexiglas si gata! E, dar nu este tocmai același lucru.. Pentru cei ce sunt curioși, exista diferență mare intre ce oferă un print digital si folia colorata speciala pentru firme luminoase. Aceasta diferența o putem exemplifica astfel: folia(vinyl, autocolant) colorata pentru reclame luminoase este special conceputa pentru condiții de exterior si este garantata de producător pentru minim 7 ani, în timp ce imprimarea digitala (chiar si cu protecție UV) nu rezista nici jumătate din acest interval. La acest aspect se adaugă si intensitatea culorilor, care este mult mai buna la folia colorata. Singura problema a foliei colorate este ca, producătorul de reclame trebuie sa muncească de 3 ori mai mult si sa ducă munca de lămurire cu clientul pentru a îl face sa înțeleagă respectivele beneficii.