Acest proiect poate fi un bun exemplul despre cum poti relansa imaginea unei locatii/afaceri mai vechi, consacrate, dar care odata la ceva ani de zile are nevoie de acea “intinerire”.. Fiind vorba de un client mai vechi, pentru care am realizat si alte proiecte de succes, am avut libertatea de a concepe si realiza ceea ce am crezut noi ca este potrivit pentru aceasta situatie. Astfel, incepand cu vitrina, unde am avut de mascat o intreaga suprafata superioara destul de inestetica, am aplicat folie decupata alba, inclusiv elementele decorative gri pentru un plus de modernism, peste care am aplicat doua frunze imprimate digital pentru a oferi originalitate la conotatia denumirii farmaciei. Reclama propriu-zisa consta intr-un ansamblu de module din Etalbond alb superlucios imbinate, peste care am aplicat litere individual decupate in plexiglas colorat, ca si suport pentru instalatia LED cat si pentru un mai bun contrast si eleganta.
Un mare plus al acestei solutii tehnice: dupa incetarea duratei de viata a modulelor LED, acestea pot fi inlocuite cu usurinta, cu costuri modice, readucand reclama la aspectul initial nou-nout.
Firmele luminoase cu LED “la vedere” cum numim noi, au devenit destul de accesibile ca si costuri de productie, ceea ce le recomanda ca si solutie optima din punct de vedere cost/ impact vizual.